Fijn poetsen!

Poetsen wordt leuker! Waarom? Door te kiezen voor biologische schoonmaakmiddelen: beter voor het milieu, beter voor je huid, zuinig in gebruik en…. zeker leuker om naar te kijken! Deze producten bestaan uit biologisch afbreekbare bestanddelen die minder schadelijk zijn voor het milieu. Biologisch afbreekbaar wil zeggen: dat een stof door bacteriën ‘opgegeten’ kan worden en dus ‘verdwijnt’ als hij in het milieu terecht komt. Omdat deze producten minder chemicaliën bevatten zijn ze ook minder agressief dan gangbare schoonmaakmiddelen en ook beter voor de huid. Biologische schoonmaakmiddelen zijn doorgaans zeer krachtig en zuinig in gebruik. Ik gebruik al lange tijd deze producten en het maakt de tijd dat ik schoonmaak een stuk fijner omdat ik weet: ik draag bij aan het milieu, ik doe langer met mijn schoonmaakmiddel en de meeste zijn leuk om te zien!

Welke merken heb je? en waar te kopen? De volgende merken vind je in de Natuurwinkel of in sommige Supermarkten: “Ecover”, “Bioclean”, “Klok Eco”, “Sonet”. “B_E_E” vind je in een “WAAR” winkel of in sommige wereldwinkels.

Leave a comment